Vraag & antwoord
Heeft u een vraag? Wie weet staat deze hieronder al voor u. Anders neem gerust contact met ons op.
Wat zijn de openingstijden van de receptie?
Voor de actuele openingstijden kunt u onze app downloaden (waldsang).
Mag ik op de camping barbecueën?
Ja, dat mag. Open vuur is niet toegestaan.
Is er wifi op camping beschikbaar?
Op het gehele kampeerterrein kunt u gebruik maken van ons draadloos netwerk. Bij een boeking in één van de accommodaties of toeristische kampeerplaats krijgt u 1 gratis wifi-ticket die u kunt gebruiken voor 2 apparaten. Extra wifi-tickets kunt u kopen bij de receptie voor € 2,- per dag.
Zijn huisdieren toegestaan op de camping?
Huisdieren zijn toegestaan in de Vijver chalets, de Slotplaats chalets en de trekkershutten. De Safaritenten, de Vijver lodge en de Barrel zijn huisdiervrij. Ook als u met de caravan, tent of camper komt zijn uw huisdieren welkom. De camping grenst direct aan een losloopgebied.
Moet ik ook betalen voor bezoek?
Bezoek overdag verwelkomen wij graag en is helemaal gratis. Als uw bezoek blijft overnachten dient u dat te melden bij de receptie in verband met calamiteiten. De kosten voor het overnachten zijn € 3,50 per persoon per nacht, inclusief toeristenbelasting.
Is er een wasserette op de camping?
Jazeker, deze is 24/7 geopend. Was- en droog munten kunt u verkrijgen bij de receptie.
Wat is er te doen in Bakkeveen?
Wij bieden op de camping tal van activiteiten aan. Van klaverjassen tot bingo, van zeskamp tot spokentocht. In de schoolvakanties is een professioneel animatieteam aanwezig om kinderen van jong tot oud te vermaken. Mocht u toch even buiten de camping willen kijken kunt u onderstaande pagina's eens bekijken.
Mag ik bij jullie vissen in de visvijver?
Op onze vissteiger mag elke gast zijn hengel uitgooien. Voor het vissen buiten de camping heeft u een vispas nodig.
Wat voor soort vissen zwemmen er in de visvijver?
In de visvijver zijn karpers, graskarpers, kruiskroeskarpers en winde uitgezet.
Mogen wij met meerdere auto’s het park op?
Indien nodig voor het in- en uitladen kunt u met 2 auto’s de camping oprijden. Daarna dient u 1 van de 2 auto’s te parkeren op de parkeerplaats buiten de slagboom. Per kampeerplaats is op de camping 1 parkeerplaats beschikbaar.
Kan ik tijdens mijn verblijf post laten bezorgen op de camping?
Zeker. Tijdens de openingstijden van de receptie kunt u uw post af halen uit ons postvak.
Is het mogelijk om fietsen te huren op de camping?
Wij hebben fietsen te huur, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Ook kunt u bij ons terecht voor kinderzitjes.
Wanneer is de camping geopend?
Wij zijn van 22 maart t/m 3 november 2024 geopend.
Kom ik met het openbaar vervoer ook bij jullie camping?
Er is een bushalte voor de deur. Voor de actuele reistijden kijkt u op 9292.nl.
Hoe zit het precies met jullie zwembad?
Met uw zwemabonnement kunt u terecht in Dúndelle in Bakkeveen en in Wotterwille in Marum. Voor meer informatie, kijkt u hier.
Kan ik mijn auto opladen op de camping?
U kunt uw auto opladen bij één van de vier laadpalen vooraan op de camping. Het is niet toegestaan uw auto op uw kampeerplaats op te laden.
Wij hebben gereserveerd, hoe gaat het met de betaling?
Na het reserveren van uw vakantie ontvangt u een reserveringsbevestiging. Hierop staat aangegeven wat de totaalprijs van de reservering is en wat de precieze betalingstermijnen zijn. De termijnen kunnen verschillen naarmate de tijd tussen de reserveringsdatum en de aankomstdatum korter wordt. De eerste betalingstermijn is binnen 2 weken na reservering en de tweede betalingstermijn is 3 weken voor aankomst.
Wij hebben gereserveerd, maar nog geen bevestiging gekregen. Wat nu?
Wij streven ernaar om binnen 24 uur uw reservering te hebben verwerkt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er tijdens het boeken iets mis is gegaan. Als u na 2 werkdagen nog geen bevestiging heeft, kunt u contact met ons opnemen via 0516-541255 of info@waldsang.nl.
Hoe zit het met annuleren?
Bij uw reservering kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Heeft u geen annuleringsverzekering afgesloten, maar wilt u wel annuleren? Dat kan, bij een annulering hanteren wij de RECRON-voorwaarden. Lees hier alles over de voorwaarden.
Vanaf welke tijd kan ik in- en uitchecken?
Inchecken voor een kampeerplaats kan vanaf 13:00 uur en inchecken voor een accommodatie kan vanaf 14:30 uur. Uitchecken van een kampeerplaats is voor 11:00 uur en uitchecken van een accommodatie is voor 10:30 uur.
Kan ik ook buiten de openingstijden inchecken?
In overleg kunt u na 17:00 uur inchecken, wij informeren u graag hoe dit in zijn werk gaat.
Wat voor bijkomende kosten zijn er?
Wij houden van duidelijkheid. Als u bij ons kampeert vindt u daarom bij ons geen bijkomende kosten zoals reserveringskosten of eindschoonmaak. Het enige wat niet inclusief is, is de toeristenbelasting. Bij het online boeken wordt deze automatisch verrekend.
Welke voorzieningen heb ik op mijn kampeerplaats?
Standaard zijn alle kampeerplaatsen voorzien van 16 Ampère elektra, CAI, water en afvoer. Daarnaast bieden wij ook plaatsen aan met verwarmd privé sanitair, waarbij u het gemak van uw eigen douche, toilet en wastafel naast de caravan of tent kunt ervaren.
Er zit CAI bij de kampeerplaatsen, maar hoeveel zenders kan ik dan ontvangen?
U heeft de beschikking over 55 digitale tv-zenders. Indien uw tv geen digitaal signaal ondersteunt, kunt u bij de receptie een decoder huren of kopen zodat u van het uitgebreide aanbod gebruik kunt maken.
Waar kan ik de auto parkeren?
Bij de meeste kampeerplaatsen heeft u de beschikking over een genummerde parkeerplaats dichtbij het veld. Op een aantal plaatsen is het toegestaan de auto bij de plaats neer te zetten, namelijk: 66 t/m 69, 132 t/m 135 en 153 t/m 162.
Accepteren jullie ook voordeelkaarten?
Ja, u kunt bij ons in het laagseizoen terecht met uw ACSI of ANWB Camping Key, voor een gereduceerd tarief. Voor gasten met een camper bieden wij 10% op vertoon van een NKC-pas.
Het komt mij beter uit de caravan 1 of 2 dag(en) eerder te brengen/later op te halen, kan dat?
Indien de plaats niet bezet wordt, dan kan dat. Neemt u hiervoor contact op met de receptie.
Mogen wij een bijzettentje bij de caravan zetten?
Dit vinden wij geen enkel punt en is bij de prijs inbegrepen.